marți, 2 septembrie 2014

Ganduri pentru tine ..

Nu am nici o intentie ca prin urmatoarele randuri sa te fac sa iti schimbi parerea despre ceea ce v-a urma legat de noi ..Vreau doar sa iti spun totul acum , fara retineri si alte chestii.Chiar daca ne cunoastem deja de cativa ani ,  sunt de parere ca inca mai avem multe de aflat unul despre celalalt . Chiar daca am fost putin timp impreuna , am pus suflet involuntar de fiecare data , si tot de atatea ori am avut acele sentimente de dezamagire , dor , si toate cele , pe care stiam ca timpul le va vindeca candva .. Cand eram convinsa ca trebuie sa ma detasez de tine si sa imi vad in continuare de viata , parca incet incet reuseam , dar de fiecare data cand in jurul meu diferiti oameni faceau anumite gesturi sau spuneau niste vorbe pe care obisnuiai sa le spui si sa le faci si tu, tot efortul depus pana atunci era fara vreun rezultat. Chiar daca eram despartiti , imi aduceam aminte cu drag de toate tampeniile pe care le faceam impreuna , si imi era dor... de multe ori m-am gandit cum ar fi , daca am ajunge sa vorbim din nou, sa iesim , cum ar fi daca am fi impreuna pentru a patra oara .. 
Si uite ca nu stiu cum dar s-a ajuns totusi aici . Si da . Am inceput sa pun suflet , din nou , desi imi era exagerat de frica de o noua dezamagire . Dar am ales sa continui sa pun suflet , pentru ca sentimentele pe care le ai cand esti langa persoana la care tii , nu se compara cu dezamagirea .. desi ambele sunt profunde , prefer un moment scurt de fericire decat nimic.. Vreau sa sti ca mie imi pasa , si mereu mi-a pasat , ca m-a durut destul de tare absenta ta , desi nu vroiam sa stie nimeni acest lucru .
Poate nu ma crezi in stare ,si sincer nici eu nu sunt prea sigura de mine , dar crede-ma ca daca m-ai lasa sa ajung sa te iubesc , si daca te-as face si pe tine sa simti la fel , as face orice sa ne fie bine .Si crede-ma ca , stiu cum e sa fi , practic , "luat de prost" cand iti arati sentimentele , dar experimentand de prea multe ori , chestia asta pe propria piele ,am ajuns la concluzia ca nimeni nu merita asa ceva . Daca nu te simti in stare sa primesti dragoste , atunci nici macar sa nu incerci sa o construiesti , pentru ca nu tu vei fi afectat la final , ci cealalta persoana ...
Uneori stau si ma gandesc ca daca ti-as fi spus tot ce simteam la timpul potrivit , lucrurile ar fi stat altfel. Dar mereu mi-am spus ca regretele nu isi au rostul , ca trecutul e trecut si nu mai poti face nimic ca sa il schimbi.
De acum in colo e alegerea ta ce vrei sa facem mai departe . pentru ca amandoi suntem implicati in asta si fiecare trebuie sa isi sustina parerea si ceea ce simte... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu