marți, 2 septembrie 2014

Everything I could never tell you...

    " Tot ceea ce nu ti-am putut spune , toate lucrurile pe care as fi vrut sa ti le spun , dar nu am facut-o ."
      Uneori stau si ma gandesc ca daca ti-as fi spus tot ce simteam la timpul potrivit , lucrurile ar fi stat altfel. E trist ca nu stim sa spunem ce simtim la momentul potrivit , e pacat ca spunem mult prea tarziu , atunci cand cuvintele nu isi mai au rostul. Cand oamenii nu mai sunt interesati de ce ai tu de spus , cand nu le mai pasa ...
     Mereu mi-am spus ca regretele nu isi au rostul , ca trecutul e trecut si nu mai poti face nimic ca sa il schimbi .Totusi , daca as putea schimba ceva , ti-as spune tot ce nu ti-am spus .Te-as lua de-o parte si ti-as spune tot ce am pe suflet , ti le-as spune la momentul potrivit , ti-as spune tot ce inima mea vrea sa auzi. Ti-as spune ca imi pasa , si mereu mi-a pasat de noi , si de tot ce a fost candva , desi nu ti-am spus asta niciodata ..
    Ti-as spune ca dorul e ingrozitor si ca ma mananca pe dinauntru , ti-as spune cat de tare ma doare absenta ta , la fel si nepasarea ..ti-as spune ca mi-e dor de momentele in care iti pasa, ti-as spune ca imi pare rau ca timpul te-a schimbat in omul care esti acum si a distrus omul care erai candva.. ti-as spune ca regret , regret faptul ca nu am fost langa tine atunci cand trebuia si ca a fost o "ea" in locul meu , cand defapt trebuia sa fiu eu cea care iti mangaia pielea si iti saruta fruntea inainte de culcare .. 
   Ti-as spune ca mi-e dor si doare ...  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu